Funkcjonalności systemu Documeds

Terminarz przyjęć

  • zarządzanie czasem pracy
  • planowanie i wycena usług medycznych
  • przypisywanie usług do personelu
  • integracja z drukarką fiskalną Novitus
  • generowanie faktur za usługi
  • rejestracja online - integracja z serwisem znanylekarz.pl oraz nakiedy.pl

Kartoteka pacjenta / dokumentacja medyczna

  • szybkie dodawanie i edycja danych
  • dodawanie dokumentacji skanowanej w postaci pdf lub obrazów np. jpeg, png
  • automatyczne dodawanie wyników badań z laboratorium analitycznego
  • podział dokumentacji wg rodzaju wizyty i typu np. badanie, konsultacja, skierowanie
  • monitorowanie zmian w dokumentacji

Prowadzenie wizyty

  • automatyczny wybór modułu wg specjalności lekarza
  • możliwość wybory domyślnej procedury konsultacji lub badania
  • baza szablonów dokumentów medycznych
  • podział dokumentów wg typów, np. badanie, skierowanie, zalecenia
  • integracja z laboratoriami analitycznymi, umożliwiająca wysłanie zlecenia elektronicznego oraz automatyczny odbiór wyniku
  • dostęp do obrazów, klipów i raportów z USG na poziomie okna wizyty i okien opisów badań
  • możliwość dołączenia obrazów z dysku komputera, np. fotografii z badań dermatologicznych
  • wystawianie eRecepty z bazą leków Pharmindex
  • intuicyjny moduł eSkierowania
  • wystawianie eZwolnienia z możliwością szybkiego przedłużenia poprzedniego zwolnienia

Integracja z PACS

  • wbudowany serwer PACS do archiwizacji obrazów, klipów i raportów w urządzeń medycznych w standardzie Dicom
  • obsługa zleceń i wyników HL7
  • automatyczne wysyłanie danych pacjenta do aparatury medycznej np. USG, poprzez Dicom Worklist
  • pobieranie do aparatu USG badań archiwalnych
  • zlecanie przesłania obrazów z archiwum do zewnętrznej stacji diagnostycznej

Rozliczenia personelu

  • wyliczanie wynagrodzenia personelu wg prowizji od usługi kwotowej, procentowej
  • generowanie raportów z wynagrodzeń z możliwością wypłaty honorarium

Uprawnienia użytkowników

  • definiowanie uprawnień do funkcji systemu dla użytkownika
  • blokady poszczególnych funkcjonalności, np. dostępu do wyników badań laboratoryjnych, rozliczania wizyt, wystawiania faktur

Raporty pracy

  • raporty wykonanych usług
  • raporty wypłaty honorarium dla personelu
  • raporty pracy rejestracji
  • raporty do GUS z pracy poradni

Strona główna | Funkcjonalności | O nas | Kontakt

OPROGRAMOWANIE DLA PLACÓWEK I GABINETÓW MEDYCZNYCH

Apps4Med Sp. z o.o.

ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa

email: biuro@apps4med.pl, tel: 604 136 164